2009. szeptember 29., kedd

Fellépések, miegymás

Nos, aki figyelmesen megnézi a blog kinézetét (különös tekintettel a jobb oldali sávra), az látni fogja, hogy itt kérem változtatások eszközöltettek.
Mivel a honlapomat sikeresen meghackelte a Szabad Kurdisztán mozgalom (ámen nekik, a kurdoknak gyönyörű meséi vannak, de azért ezt mégiscsak túlzás), és a helyreállítás óta én magam sem férek hozzá rendesen, úgy döntöttem, kísérleti jelleggel ide költöztetem közelgő fellépéseim listáját (jobb oldaln látható).
Meg hozzáadtam egy kicsi ablot is, ahol hű követőim tűnhetnek fel, ha akarnak. Ha nem, az se baj :)
Na, és most vissza a római regékhez.

2 megjegyzés:

  1. juhé! eddig nem is igen találtam, hogy hol lehet ezt nyomonkövetni, egy haszna már volt a honlap elleni támadásnak.

    VálaszTörlés
  2. Eddig a honlapon volt, Fellépések címszó alatt. Csak nem firssült egy ideje :D

    VálaszTörlés