2008. február 16., szombat

Éééés... ennyi!

Dobpergés, dobpergés. Ezennel ünnepélyesen lezárult a szavazás!
Köszönet mindenkinek a közreműködésért, a tippekért és a leadott szavazatokért. Külön köszönet mindazoknak, akik elég lelkesek voltak még ahhoz is, hogy megbundázzák a szavazást; fáradozásukat nagyra értékelem.
Ime az eredmény:
A tündéres mezőnyben a Hany tündére fölényes győzelmet aratott, amivel nagy mértékben egyetértek, le a happy enddel. Eltűnődtem rajta, vajon Backa miért maradt le ennyire (és ennek kapcsán azon is, vajon milyen hatással vannak korunk fantasy alkotásai a mesék megitélésére...).
Amerikai fronton (sokkal kevesebb szavazattal persze) a Tündértó titka vitte el a pálmát (lehet ennek valami köze az amerikai mániákus szépségimádathoz? Rejtély...)
A váraknál irtó szoros verseny után Rezi és Sóvár fej fej mellett végzett; én az utóbbi felé hajlok, már meséltem ideát és sikere volt, de majd még meggondolom. Eger csak egy ponttal maradt le, Beckó kettővel; nem is csodálkozom, eleve kiváló mezőnyt válogattam... (*vállon veregeti magát*) Meglepetésemre Bátorkőt alig támogattátok, pedig nekem szivem csücske. Sóvár felé az amcsik is hajlanak, de ott Beckó megelőzte - nem tudom, hogy a jester/trickster vagy a gonosz vajda vonzza-e őket ennyire...
A vegyes szavazáson úgy nyilatkoztatok, villantsak meg az amcsiknak valami brutálisat és véreset kicsiny népünk népmesekincséből; ellenemre épp nincs az ötlet, meg aztán van is miből válogatni. Második helyen a Csodaszarvas és Mátyás király fej fej mellett végeztek (haha); ezen megint csodálkoztam, mert ha már magyar mondavilág, szerintem a Fehérlófia jobb választás a Csodaszarvasnál (csak személyes vélemény). Hozzá kell tenni, hogy sajnos sokkal hosszabb is nála... Amerikai fronton Mátyás királyunk egyértelműen tarolt (trickster trickster...).
Természetesen ez egyáltalán nem jelenti, hogy a szavazásnak bármiféle befolyása lenne a végleges előadásra... de azért jó volt hallani/látni a véleményeteket... Csütörtökig el kell készülnöm a végleges tervvel. Majd megosztom veletek.
Ugyanis még mindig nem döntöttem...

3 megjegyzés:

  1. A valami véres kategóriával nekem sincs gondom, de a Helka és Kelént ennyire figyelmenkívül hagyni???
    ónli fór ömerikensz: Mátyás iz ded, dö trúsz iz ded! :)
    nn

    VálaszTörlés
  2. Te Csenge..ha már a Fehérlófiánál tartunk...Hogyan fordítod le angolra, azt hogy Hétszűnyű Koponyányi Monyók?!
    Gottfried

    VálaszTörlés
  3. Sehogy. Eddig is úgy meséltem, hogy a nevek benne maradtak. Utólag/útközben elmondtam, mit jelentenek, de magyarul használtam őket ;)

    VálaszTörlés