2007. december 1., szombat

NaNoWriMo vége

Nah, mai nappal befejeződött a NaNoWriMo. Egy ideje már sejtettem hogy esélyem sincs befejezni, de éjfél előtt egy perccel sikerült azért átlépnem a 25000 szavas félutat, és ezért büszke vagyok magamra (lehet hogy nem életem eddigi legmozgalmasabb Novemberében kellett volna ilyesmier vetemedni...)

Az egyenleg:
1 db kész bevezető novella (Piper)
3 db majdnem kész novella (Tattercoats, Lány és a Varázsló, Sárkányherceg)
2 db kész novella (Pomona és Vertumnus, Fianna Dajkája)
Ovidius-irományok (házi feladat és novella egyben): 2 kész magyar verzió és 1 angol forditás
1 db kész fejezet a garabonciásos szösszenetből (13 naplóbejegyzés)
Kész kiegészitések a Mesék Lelke irományhoz (ezt jelenleg valszeg csak Kati ismeri; lényegében párbeszédekből áll)
10 téma - 10 mondat gyakorlat: Aso és Anansi, 2 kész verzió
50 téma - 50 mondat gyakorlat: Fátyol Nélkül, kész "novella"

Na, ez igy összesitve nem is olyan rossz. Több ponton megszegtem persze a versenyszabályokat (eredetileg nem lett volna szabad visszaolvasni amit irtam, például) de gazdagodtam kész művekkel, és néhány új ötlettel meg koncepcióval is. Ja, és az egy téma - egy mondat műfajt nagyon élvezem, azt hiszem gyakorolgatom még egy kicsit. Majd teszek ki belőle izelitőt ide is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése