2010. január 1., péntek

Egy levél

Levelet kaptam egy 14 éves lánytól, akit úgy hívnak, Zalka Csenge Virág (Anna Izabell).

Próbáljátok ki egyszer. Irjatok levelet a 10 évvel idősebb önmagatoknak, ragasszátok le, tegyétek el biztos helyre... és 10 évvel később nyissátok ki.
Hihetetlen élmény volt.
(Eleve az, hogy emlékeztem, hová tettem, és meg is lett két költözés után)

14 éves Csenge (aki még nem régész, ellenben kezdő író, Gyűrűk Ura korszakát éli, és a mesemondásról gőze sincs) megkérdezte tőlem, szeretem-e még a legendákat, vagy már kijózanodtam. Azt hiszem, büszke lenne rám :)
Azt is megkérdezte, van-e gyerekem. Szemtelen kis csitri.

Irtam egyet a 34 éves Csengének is. 10 év, és odaér (ennyit a Magyar Postáról...)

Ki mondta, hogy az időutazást még nem találták fel? :D

2 megjegyzés:

  1. hihi. :) ez aranyos. bár ismerhettem volna a 14 éves Csengét is! ;) én csak egy évvel későbbi önmagamnak írtam levelet naplóban, 15 évesen a 16 évesnek. :) 10 év távlatából fura egy élmény lehet.

    VálaszTörlés
  2. Ó, neked szimpatikus lett volna :D Tünderajongó volt, eszetlenül romantikus, és még nem tudta, ki az a Tarantino XD

    VálaszTörlés