2011. január 5., szerda

Kulcsszavak

Csak mert olyan trendi ilyet csinálni, és hogy a statisztikáknak is legyen végre valami haszna, íme a tavalyi év legnépszerűbb keresőszavai, melyek valahogy a Tarkabarka Hölgy blogjához vezették a világháló vándorait:

Candy cane magyarul - és tényleg én vagyok az első amit kiad a Google! Arcom leteszem. A fordítás egyébként árpacukor, legalábbis a klasszikus Mary Poppins könyvek alapján. Művelődjetek.

A negyedik király - és annak minden lehetséges változata. Lásd lejjebb :) Örülök, hogy segíthettem.

Aranyhaj barbie - nem nyilatkozom

Aranyhaj barbie levágható hajjal - Szerintem mindnek levágható a haja... rémlik, hogy kiskoromban kipróbáltam...

Hogyan lehet felmászni Rapunzel haján? - nagyon is lényeges kérdés. Lásd lejjebb.

grimm torony haj - haverok buli Fanta

Főállású banya - Csak részmunkaidőben, sorry

miből készül a műsebhely - azért se mondom meg!

tatunak az a száma amit wolf kati énekelt - arról lemaradtam, sorry. Norbi a nyerő.

általános iskolai fogalmazások - biztos megvannak még valahol...

:)
BUÉK.

2 megjegyzés:

  1. tatunak az a száma amit wolf kati énekelt....na de jajj! :D

    VálaszTörlés
  2. Hat errol tavaly lemaradtam, de nagyon LOL meg most is! Gyorsan megyek, elolvasom az ideit!

    VálaszTörlés