2011. október 28., péntek

Könyvtárrablás és az őszi campus

Egy kicsit szakadt az eső, amikor elindultam a délutáni fellépésre, de legalább nem kellett messzire mennem. És mivel korán indultam, volt időm beugrani a könyvtárba, ahol őszi könyvvásárt tartottak.
Sejthetitek...
A dolog szépsége? Folyóirat 10 cent, kemény borítós könyv egy dolcsi, papírkötéses könyv 50 cent, gyerekkönyv 25 cent. Végem volt, mint a botnak. Húsz kilóval nehezebben távoztam a könyvtárból.
A zsákmány: 23 kötetnyi Storytelling Magazine (sok évre visszamenőleg); 4 érdekesnek tűnő Natinal Geographic (poszterekkel); a sokat emlegetett Halott Hold mese képeskönyv-változata (az első könyv volt, ami szembejött, amint beléptem az ajtón); és egy kötet amivel már szemeztem a félév elején, Sherman Alexie: The Absolutely True Diary of a Part-time Indian. Kinyitottam és nem tudtam letenni.
Az eső ellenére a sétát élveztem; a campus napról napra lenyűgözőbben fest, ahogy közeledik a november. Készítettem egy csomó fényképet (telefonnal), hogy ti is lássátok. Íme.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése