2012. január 8., vasárnap

Aki keres, az talál

A tavalyi játék: az új év kezdetére való tekintettel megint megkerestem a listát arról, milyen keresőszavak vezették el a látogatókat a blogomra 2011 folyamán. Amellett, hogy egyértelműen mutatja, miről kell írnom, ha népszerű akarok lenni, a lista egyben roppant szórakoztató is (akit érdekel, itt a tavalyi gyűjtés). Íme a gyöngyszemek:

A legtöbb találatot 2011 folyamán teljesen meglepő módon a "Zál és Rúdábé" keresőkifejezés hozta. Nem panaszkodom, az egyik kedvenc történetem, emlegetem is sokat... de most komolyan. Lemaradtam valamiről?

Szorosan a második helyen a "candy cane magyarul" kifejezés áll. Változatlanul. Lásd a tavalyi listát. Árpacukor, emberek! Olvassatok Mary Poppinst.

Futottak még (de nem elég messzire):

eggnog magyarul - tojáslikőr

szőrmefétis - tudom én, hogy benne volt a bejegyzés címében, na de emberek...

a nyugalom megzavarására alkalmas angolul - fucking loud, szívesen ;)

alkonyat irodalomtanítás - ESZEDBE NE JUSSON!!!

bicskák történelme - na ezt pl. én is elolvasnám

bronzbika kínzóeszköz - erre gyanúsan sokan kerestek rá egy év alatt. Csak úgy mondom.

csöves jelmez - remek szetteket lehet kapni kevés pénzért a legtöbb aluljáróban

disney verekedés - ööö...

eladó ültetvény - személyzet nélkül

güzüegér - én is

fogalmazás békákról - valamiért mindenki a blogomon keres általános iskolai fogalmazásokat, és az egyetlen bejegyzés a 700-ból ami folyamatosan spamelődik is az az egy, aminek "általános iskolai fogalmazás" a címe. Szülők, ne csaljatok!

fogytam - én is

helovíni szex játékok - khm.

plüss idegsejt - azok nagyon cukik!

kockás inges fekete hajú srác biciklivel - hmm... bocsi, ideát senki nem használ biciklit. De kockás ing az van bőven.

mesék angolul - Google keresés 101

mesék teljesen magyarul - totálisan sok van belőlük

mit csinálsz ha találkozol egy medvével - jó eséllyel meghalsz. Kérdezzétek meg Legendás Sanyi Bácsit a Hargitán.

nagy mesemondók e-vel - Eeeeeee....

nem tanul semmit - az nem az én hibám!

new yorki bolt neve - SHOP

újfehértó örömlány - hát, barátom, ha a Google-ön keresed...

Minden esetre örülök, hogy ennyien rám találtatok 2011-ben, még akkor is, ha nem tudtam minden igényt kielégíteni. Ebből is látszik, hogy mesemondókat néha a legváratlanabb helyeken talál az ember...

További jó keresgélést mindenkinek!

1 megjegyzés: