2007. szeptember 2., vasárnap

Első Trinity házi!

Megirtam Trinitys pályafutásom első házi feladatát! A Reacting órára (dl. előző bejegyzés) kellett összeállitani egy listát arról, melyik görög istent mivel vádoljuk meg. Széééééép hosszú lista lett, nem kiméltem semmit és senkit! Büszke vagyok magamra. A legjobb dolog az egészben, hogy alkalmam volt egyetemi tanár szájából hallani a következő, számomra teljes mértékben újszerű és hihetetlen mondatot: "Kinyomtatott dolgozatot nem fogadok el, tessék szépen mindent e-mailben leadni, hogy tehessük is ki a honlapra azon nyomban, hadd olvassák a többiek." Először azt hittem, rosszul hallok, de aztán Henderson professzor hozzáfűzte még: "Általában naponta többször is megnézem a mailjeimet, szóval ha este nyolc körül még eszükbe jut valami kérdés vagy panasz, nyugodtan dobjanak meg egy levéllel..."
Úgy érzem magam, mint Gulliver.

(Hozzáfűzés a görög mitológiához: szokásos multikulti ebédeink egyikén a különböző országok meséiről volt szó - esküszöm, nem én hoztam fel a témát! - és Trang - Vietnám - töredelmesen bevallotta, hogy már úgy unja azt a sok sárkányos mesét, mert mindig lehet tudni, mi a végük, bezzeg az a görög hogyishivják, mitológia, meg az 1001 éjszaka milyen izgalmasak, mindig történik valami új és váratlan... a beszélgetés vidám nevetésbe fulladt:)

1 megjegyzés:

  1. Ha van időd, mesélj erről a görög istenes játékról, hogy hogy zajlott! Nagyon érdekelne!

    VálaszTörlés