2007. október 10., szerda

Vissza a suliba

Kisebb hirek az iskola háza tájáról:

1. Láttam egy chipmunkot. Helyes volt.

2. Az athéni nők nem kaptak szavazati jogot. Ez egy szomorú hir, gyengébbek kedvéért. Ma tartottam a beszédet - szerintem ritka jól sikerült, pláne mert fejből mondtam az egészet, szépen, meggyőzően meg minden, csak hát mivel gyakorlatilag mindenki minusz pontot kap, ha átmegy a javaslat, eleve kudarcra voltam itélve. Meg történelmileg is, mellesleg. Szóval 10:7 arányban leszavazták az inditványt, az athéni nők maradnak otthon. A tanár utána odajött gratulálni - azt mondta, szép próbálkozás volt, meg hogy ne csüggedjek, a játék történetében még soha senki nem vitte keresztül ezt a javaslatot a népgyűlésen...

3. Amikor ma beültem az angolórára, egy szórólap volt az asztalon: a tanszék rendez egy nagy bulit, melynek keretein belül kihirdetik, milyen kurzusok lesznek a tavaszi félévben, és ki lehet faggatni róluk a atanárokat, megismerkedni velük, és egyáltalán, kitalálni, melyik kurzus kilyen lesz, és érdemes-e feliratkozni rájuk. Kapaszkodjatok meg. A buli dátuma: OKTÓBER 30. Sic.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése