2015. május 7., csütörtök

Külföldiek reagálnak a magyar történelemre - Második rész

Itt a kommentek másik fele! Aki eredetiben akarja olvasni őket (és a többit is), a MopDog blogon találja a bejegyzéseket (angolul).

Búvár Kund

Most elképzeltem egy fickót amint tapossa a vizet és lyukat próbál fúrni egy hajó oldalába kis kézi fúróval...

A szerszámok súlya lehúzta volna... Lehet hogy volt egy kis úszó szerszámosodboza?

Egyszerű, megjelent Doctor Who a Tardissal, adott Kundnak valami jövőbeli kütyüt, és szépen feltörte a hajókat. A lényeg hogy hajók elsüllyedtek emberek megfulladtak. Muhahaha.

Gondolom a népmeteknek volt mit magyarázni amikor hazamentek: "Mi a f*** történt a hajókkal?! Hogy értitek hogy 'csak úgy elsüllyedtek'?!"

III. Henrik katonái halálra eszik magukat a Vértesben

Örülök hogy a magyarok végre győztek egyszer...

Ha legyőzni nem tudod őket, etesd őket halálra!

Wow, a németeknek nem volt szerencséje a hajókkal a középkorban, mi? Jövőre írhatsz egy sorozatot az összes bakiból, amit a németek hajókon/hajókban/hajók körül elkövettek...

Szerintem méreg volt.

Nem értem hogy eheti magát halálra valaki. Ha tele vagy, abbahagyod. Szerintem is méreg volt.

Asszem ma diétázok.

Szent Imrét és Zrínyit elüti a vadkan

Ez bevett bérgyilkossági gyakorlat volt a magyar középkorban?

Ma reggel a Babe 2-t néztem a fiammal. Most próbálom a malacot elképzelni ahogy megöl valakit.

A töri is érdekes meg a vaddisznó is.

Koppányt felnégyelik (majd rockoperát írnak róla)

Néztünk egy Tudors című sorozatot és abban is felnégyeltek valakit. Vagy ló után kötötték?... Mindegy, pocsék volt.

Egyáltalán működik úgy a felnégyelés ahogy mi elképzeljük? Mert én úgy képzelem hogy három fickó ott áll egy-egy kézzel vagy lábbal, a negyedik meg fogja az egész áldozatot, mínusz néhány kéz meg láb...

Nem igazi a középkor amíg fel nem négyelnek valakit.

A nap mókás bejegyzése!

Egy musical arról hogy valakit felnégyeltek. Most már mindent láttam...

(A zene egyébként mindenkinek nagyon tetszett)

Szent Gellértet legurítják a Gellérthegyről

Arról a hegyről senki sem gurulna le szívesen.

Legurítani valakit egy taligán egyszerűen csak lusta. "Hogy öljük mög?" "Eh, nekem öt perc múlva lejár a műszakom. Nem akarom visszarángatni a börtönig, aztán megint kihozni akasztásra." "Hát, már úgyis a taligán ül, és épp itt egy hegy..." "Hoppácska!"

Ez most domb vagy hegy?

Nem hagyhatták volna a fickót nyugiban elmenni a Szentföldre? Vagy a hegynek nevet adni fontosabb volt?

Nem szúrhatták le volna inkább rögtön az elején?

Fojtogatásos halálok az Anjou korban

És az emberek azt hiszik hogy George R. R. Martin túloz...

Ma bónusz halálokat is kaptunk!

Tetszik hogy le sem csekkolták hogy Endrét tényleg megvédi-e a varázsgyűrű a fegyverek ellen.

És én azt hittem a jelenlegi amerikai kongresszus működésképtelen...

A történelemben a nők harca a hatalomért mindig érdekesebb. A férfiaknál mindig fivérek meg unaköccsök meg nagybácsik pofozzák egymást, de a nők rávetik magukat a trónra, belevájják a körmeiket, és kirúgják az ellenség szemét egy magassarkúval...

I. Bélára ráomlik a trón

Egy nagyon Hollywood :) Ilyen halált adnál egy gonosz királynak amint épp a trónon ülve sorolja sötét tetteit...

Agyonütötte a trón. Nem jó jel.

Nem olvastam el az összes bejegyzést... Megmagyaráztad valamikor hogy miért akart BÁRKI király lenni a középkori Magyarországon? "Hé paraszt, akarsz király lenni?" "Kösz nem, inkább kockáztatom a pestist meg a rablókat..."

Magyarországon senki sem nyer. Minden meg akar ölni.

Ez úgy hangzik mint egy Monty Python jelenet.

Vajon a következő király óvatosabban ült a trónra?...

Gondolom utána alaposan áttervezték a trónokat.

Kun Lászlót megölik a kunok

Ki nyerne, a keresztes lovagok vagy a mongolok?

Elolvastam néhány bejegyzést és arra a következtetésre jutottam, hogy a középkori Magyarország pokoli lehetett... Gondolom azóta javult a helyzet!

Egyáltalán nem jó királynak lenni.

Kérek egy családfát.

Szent László és a kun vitéz

Gondolom a szűz utána már nem sokáig volt szűz.

Elképzelem hogy mindketten fáradtak és sebesültek, és csak gyengéden pofozgatják egymást. "Ezt nem gondoltuk végig..."

Ez a király miért nem engem mentett meg?!

Csapatmunka!

Attila megfullad a saját esküvőjén

Ezt a fejezetet kihagytuk töriórán.

Úgy halt meg mint egy rocksztár. De legalábbis nem gurították le taligán egy kib*** hegyről.

Legalább meghalt mielőtt másnapos lett volna.

Érdekes, én is annyit ittam az esküvőmön... de én szerencsére felébredtem másnap reggel!

Így jár aki iszik.

Még mindig jobb mint attól meghalni hogy átmegy egy kard az arcodon... De lehet hogy csak én gondolom így.

(Erre a bejegyzésre kaptam egy spam üzenetet is, ami remek esküvői helyszíneket ajánlott...)

Gertrudis királynét megölik a nemesek

Ugyanaz a latin mondat két ellentétes jelentéssel? A rómaiak hogy kommunikáltak?!

János érsek, te kis hamis.

Záh Felicián merénylete

A történelem legrosszabban kivitelezett gyilkossági kísérlete.

A testőrök leglább odaértek utólag feltakarítani...

Tanulság: Ne legyél őrültek rokona.

Ennyi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése