2011. november 5., szombat

Még egy?!

Jah. Már megint kitört rajtam a grafománia.

Indítottam egy új blogot, csak hogy a blog.hu se maradjon ki a jóból, meg hogy minél többen olvassanak a mesemondásról. Elárasztom az Internetet, haha!
(Szabad volt a blognév. Kár lett volna veszni hagyni! A többi hasonló címen úgysem sokat írtak eddig a mesemondásról...)
Na jó, gyakorlatilag kopi-pésztelni fogok, amikor meg tudom állni, hogy ne írjam át a szösszeneteket. De a bemutatkozás egyedi.

Mesemondók márpedig vannak

És van rajta Lájk gomb! :)

2 megjegyzés:

  1. én most rajzos blogon agyalok csak egyelőre még azt nem tudom hogy hogy varázsoljak rájuk vízjelet meg pici méretet... persze aki le akarja nyúlni úúúúgyis lenyúlja, nem is ez a lényeg, de a legtöbben csak egy szép képet keresnek valami bloghoz és a vízjelet rajta hagyják... még jól is járok ha valaki rákeres ha rá van írva a nevem. úgyhogy majd lesz...

    VálaszTörlés
  2. jaj ez a grafománia.. már én is úgy várom, hogy legyen egy (két) szabad hetem, amikor nem kell törődnöm semmivel de semmivel, és végre kiírom magamból mindazt ami összegyűlt :) Azért hogy ne felejtesm el az írnivalókat, lejegyzetelgetem nagy szavakban ilyen-olyan fecnikre, és elrakom. Már tele van velül egy akkora irattartó!... :))
    Írogasssál jó sokat, és add is ki őket!! Legyen mindenki arcán mosoly amikor majd olvassák! ( azért majd szólj, mert én is elolvasnám! )

    Rigó: ha olvasnád: az Adobe Lightroom 3.-az, és a Photoshopot javaslom. és azt hogy RAAAAJZOOOOLJ rengeteget! Mert jó.

    VálaszTörlés