2008. január 26., szombat

Nem az én napom

Hát ma valahogy semmi sem jön össze... Kezdődött a dolog azzal, hogy éjjel sikerült életem legrosszabb rémálmait összehoznom, megfejelve a ténnyel, hogy tudtam hogy álmodom, mégsem tudtam feléredni (és persze pont most nem volt felhúzva az ébresztőóra, szóval 10 órát aludtam...).
Mindezek után nagy nagy lelkesedéssel felkészültem a délutáni mesemondásra (a rend kedvéért meg kell jegyezni hogy a banda kérte hogy legyen, én csak jövő szombaton akartam kezdeni) - és jó szokásom szerint egy órát töltöttem a Gallows Hill-en tökegyedül (remélem mind a hat embernek, akik biztosra igérték hogy eljönnek, van halotti bizonyitványa - a "valszeg megyek"-ekekkel már nem is foglalkozom).
A második kör az Anime klub volt, ami természetesen kettőnkből állt (sebaj, önkényesen eldöntöttük hogy mit fog nézni a csapat ebben a félévben, aki nem volt itt, magára vessen). Szidtuk egy darabig az emberiséget úgy általában, azután szépen hazaballagott ki-ki a saját szobájába...
Még csak délután négy, de már most elegem van ebből a napból.

6 megjegyzés:

  1. Mit néztek Idén? Ayakashi?
    H.

    VálaszTörlés
  2. Jééé erre nem is gondoltam... :)
    (Van egy szép hosszú listánk; egyelőre úgy néz ki, Cowboy Bebop vagy Hellsing vagy D. Gray-man - találd ki ez utóbbi kinek az ötlete volt :P )

    VálaszTörlés
  3. neeem....FLCL alias Füri-Küri...szerintem. bár CB se rossz..^^

    VálaszTörlés
  4. A helsing darabolós vámpíros ;) ne Cowboy Bebopot nézzetek, mert az nem ér meg egy félévet, a D. Gray-mant úgyis nézed, az FLCL kissé beteg bár vicces :D és nagyon egyedi, de szerintem Ayakashi Classical Japanese Horror tales! A Medicine Man -nagyon megéri! ;)
    H.

    VálaszTörlés
  5. Csenge! A régi szép idők emlékére nézzetek Berserket!n :)

    VálaszTörlés
  6. Micsoda vita!!! :D
    FLCL már rajta van a listán.
    Előbb dőlök a kardomba mint hogy még egyszer a Berserk közelébe menjek... :P
    Az Ayakashit még beajánlom a srácoknak... (ma letámadtam Alt az ebédlőben, de még nem volt teljesen magánál...:D náthás a szentem)
    (Bárcsak a többi bejegyzésem, is ennyi kommentet kapna :D )

    VálaszTörlés