2008. január 25., péntek

Néhány szó a szavazás állásáról

Csak szeretném megköszönni mindenkinek a remek javaslatokat!
A Juli-rigó féle Istenhegyi székely leányon erősen gondolkodom... a Kőmives Kelemen se volt rossz ötlet, sőt, hirtelen felindulásból irtam is belőle egy eléggé ütős, gótikus-horrorisztikus angol verziót... köszönet Áginak Szent Lászlóért, a kurkászós jelenet nekem is a szivem csücske... (action. romance. "Húgocskám, rántsd le!" tu-dum, tu-dum).
Wiz: nagyon nagyon egyetértek a javaslattal :) Az exponenciálisan növekvő sárkányfejszám és a kastélyok nemesfémértéke nekem is közel áll a szivemhez... meg aztán mégiscsak hungarikum:) (ezért tettem a Fehérlófiát a listára)
És persze köszönet minden névtelennek aki szavazott! (egyeseket be tudtam azonositani, mások után még nyomozok, és aki esetleg többször kattintott, annak minden énjének köszönöm a jó szándékot;)
Csak igy tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése