2007. szeptember 26., szerda

Indián nyár és egyéb apróságok

- Miközben szines levelek hullanak a fákról, mókusok gyűjtögetik szorgalmasan a télire valót, és több épületben is bekapcsolt a fűtés, Hartfordban változatlanul verőfényes napsütés van, és harminc fok (szigorúan a jó öreg Celsius) árnyékban...

- Sikerült aktiválni a vadiúj mobiltelefonomat (és tegnap este megdöbbenve tapasztaltam, hogy a Heroes csirlidere ugyanilyennel rohangál...) - laza fél órába került; beütöttem a 19 jegyű azonositót, a 15 jegyű azonositót, a születési dátumomat, meg a fene tudja micsodát... mikor végeztem, már csak a feltöltési procedúra volt hátra... azt hiszem most hónapokra előre kibeszélgettem magam mindenféle géphangokkal...

- Megkaptam a szerződésemet a tavaszi Nothlands storytelling konferenciához, valamint egy emailt, amiben az állt, hogy elfogadták a pályázatom a másik nagy nemzetközi rendezvényre is, szóval április 4-6, Sharing The Fire storytelling conference, New Hampshire!

- Visszakaptuk a beadandó dolgozatokat a Kalandmestertől. Jegyet nem adott rá, de az enyémre azt irta, hogy nagyon jól sikerült... (és csak egy nyelvtani hibát talált:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése