2007. szeptember 7., péntek

Nő vagyok!

Megkaptuk a karaktereket a szerepjáték szemináriumhoz (juj de klassz leirni ezt a mondatot...). Sajna egyik párthoz sem kerültem (pedig szokratista akartam lenni), egyike vagyok azoknak az athéni népeknek, akiket meg kell majd győzniük. Ettől kissé elszontyolodtam. Viszont kihúztuk a tisztségeket is, és én vagyok az egyik arkhón a biróságban, szóval van egy kis hatalmam, ez jó. Délután vissza kellett menni professzor Kalandmesterhez, hogy odaadja a lapot amin pontosan rajta van, kik is vagyunk; sikerült jól belehúznom a pakliba: az enyém az egyetlen női karakter a játékban! Férfi ruhában, persze. Titkos küldetésem (még jó hogy a csapatban senki nem olvas magyarul...), hogy kiharcoljam a népgyűlésen a nők szavazati jogát. Ez persze az ókorban aligha történhetett volna meg, de hát ez a szép a játékban. Ha lebukok, kivégeznek.
Azt hiszem, izgalmas játéknak nézünk elébe...

2 megjegyzés:

  1. Szia Tarkabarka Hölgy! Nagyon izgalmas ez a szemináriumod! Én pont egy ilyen argumentatív esszéírós és meggyőző dumálós kurzust tartok itthon. Bármi jó linket tudsz küldeni, vagy ötletet vagy anyagot, annak nagyon fogok örülni! Enjoy Trinity! Keep on blogging!

    VálaszTörlés
  2. Nézz utána az amazon.com - on; megrendelhetők a könyvek és a tanitói instrukciók is... Reacting to the Past cimszó alatt;)

    VálaszTörlés