2007. október 28., vasárnap

Halott-halvány bulizás

A Halloween hivatalosan is megkezdődött. Mivel szerdára esik, az egyetem találékony és mókakedvelő népe mindkét hétvégét kinevezte ünnepnek (ahogy Will fogalmazott, az amcsik alig várják, hogy jelmezt huzhassanak, vagy újabb jelmezt a jelmezre...). Ennek szellemében aztán jól kicsiptük magunkat a szombat esti bulira.
Érdekes felfedezést tettem: egy gótikus vámpir teljes felszerelése összeállitható az átlag ruhatáram darabjaiból, beleértve a fűzős csizmát is; a múltkori kiruccanáskor szerzett fekete rúzs pedig feltette mindenre a koronát... Katával nagyon elégedettek voltunk magunkkal, fotózkodtunk is eleget.
Az utcán már mindenféle őrültek rohangáltak - pasik szines rugdalózókban (nem ismerem a szuperhősöket, akiket meg igen, azok nem viselnek rugdalózót), és csajok a világ összes létező jelmezében, kivétel nélkül mind extra miniszoknyára röviditve (ami egy gésánál még hagyján, rendőröknél meg ápolónőknél még elmegy, na de a rózsaszin tütü már kisüti az ember retináját...). Ijesztőnek persze egyik sem volt túl ijesztő, Helga mentalitásával élve "vagy pacsit adok neki vagy lerúgom a fejét" tipusú szörnyek korzóztak a campuson. Al már kora délután megvillantotta a szamurájszerelést (az első fehér ember akinek jól áll), ezen kivül kiemelkedő helyen voltak még a tehenészlányok tehénben (sic!), Frodó, búvár sportcipőben, és a gonosz tündér lángoló szárnyakkal.
Gyönyörű teliholdunk volt egyébként; fájt a szivem szörnyen, hogy áruló módon vámpirnak öltöztem, amikor egyértelműen vérfarkaspárti vagyok... nem is birtam sokáig, lelkiismeretem megnyugtatása végett előálltam a nagy sztorival, miszerint épp álcázom magam... fel is rajzoltam a Fianna klánjelvényt a vállamra, és helyreállt a lelki béke.
Parti persze nem volt, itt se meg ott se; zene volt, pia volt, emberek voltak, csak hangulat nem. Nem is birtuk sokáig, szépen hazaszállingóztunk; a jelmez mindenesetre bevállt, lehet majd vele holnap a trick-or-treat kölyköket riogatni...
Értetlenül állok a jelenség előtt. Eddig még sosem pangott ennyire a campus; lehet, hogy még a vizsgák utóhatása, vagy... a fene se tudja. Persze mindig is a beöltözős-fozótkodós-készülődős rész volt a legjobb az egészben...
Képek holnap (ööö, ma) a könyvtárból. Ha Marylin Manson meglátja, bevesz a bandába.

1 megjegyzés:

  1. fekete rúzs és fűzős csizma..? latex fűző...hm? :)
    Más: ezek az amcsik csinálnak is valamit vagy egész életükben csak játszanak?

    Csók Gy

    VálaszTörlés