2007. október 15., hétfő

Háború Athénban!

Athén mai (utolsó) népgyűlése megszavazott egy zsákmányszerző hadjáratot Khalkhisz ellen; kineveztünk három hadvezért (Thrasybulus a Radikálisoktól, Will a Mérsékeltektől és a Gazdag Atléta), akik egy 20000 fős hoplita sereg élén meg is indultak a hadjáratba. Meg én, mint 500 mesterember képviselője, azzal a céllal, hogy jól meggazdagodjak, felszerelés készitvén a hadseregnek.
És ma délután érkezett elektronikus futárral a következő hir: a Gazdag Atléta a hadsereg élén Athénra akart törni, hogy magához ragadja az uralmat! A másik két hadvezér próbálja megfékezni, egyesek szerint le is tartóztatták, de a részletekre holnapig várni kell. Továbbá kiderült, hogy Khalkhisz szigeten van, ezek az idióták meg szárazföldi hadjáratot terveztek (Lukianosz fetreng a röhögéstől). Képzelem az arcukat amikor leértek a vizhez. És ezek akarnak államot vezetni. Piha. Az a vicc az egészben, hogy ha normálisan ki birták volna ejteni a nevét, meg tudtam volna mondani nekik... de Cselkész nevű görög városról sosem hallottam még...:P
Ööö, skizofrén állapot ez a szerepjáték. A letartóztatásban természetesen én is segitettem, most, hogy visszaolvasom az üzeneteket...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése